Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

23. 3. 2014.

Pefkari Beach, Tasos




Lepa šarena plaža
Ovo je lepa, šarena i čista plaža. Na gornjem delu plaže je sitniji pesak, ali kako se približavamo vodi kamenje je sve veće i veće. Ovde nema omiljenog mi dugog plićaka, iako se dubina polako povećava, za kratko vreme već nemate tlo pod nogama. Na celoj plaži su poređani slameni suncobrani različitih boja, a mene su upravo oni najviše očarali. Ima mesta i da postavite svoj suncobran, peškire ako ste samo u prolazu i imate vremena za samo jedno kupanje. Voda je perfektno čista, a mogu se videti i pločaste stene.

Ni na ovoj plaži nije bilo gužve. A pošto sam želela da fotografišem i hotele u ovom malom, ali lepom mestu, odmah sam uočila i da većinu hotela samo ulica deli od plaže, a njihovi restorani i barovi su poređani duž obale i to zaista lepo izgleda. 

Nama se najviše dopao hotel Ka-pa-hi, tačnije njegov letnji restoran smešten na obali. Možda smo i snobovi ali nas redovno osvoje baldahini, te se kod ovog restorana najviše i zadržasmo. 

Ali, ono što je možda lepše od baldahina koji se pomalo pomeraju pod blagim naletom vetra i sa direktnim izlazom na plažu uokvirujući tu morsku idilu, jeste pogled sa stene koja se nalazi tik pored plaže. Ne znam koja su drveta najviše zastupljena , ali pogled na plažu a kroz krošnje drveta je neprevaziđen. 

Slameni suncobrani različitih boja prosto sijaju pod naletom sunčevih zraka, a poneki brodić se pojavi tek da vam upotpuni kompoziciju na fotografiji.

Sa stene se pruža pogled i na drugu uvalu i plažu koja je tada bila baš malo posećena i delovala nekako prazno i neprivlačno.

Pefkari plaža se nalazi između Limenarije i Potosa, nekad je dobro i da sačuvate mapu sa letovanja. Neke od meni najdražih morskih fotografija a kombinacija peska, tirkizne vode i zanimljive vegetacije, nastale su upavo tu, na toj šarenoj plaži.

Нема коментара:

Постави коментар