Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

18. 2. 2024.

S Club Resort Hotel Aqua Park and Spa


Sretenjski praznici. 

Privatnici ne vole da plaćaju više nego što baš moraju.

Plaćanje prazničnog rada pogotovo izbegavaju.

A nama koji radimo kod njih to baš "teško" padne..

I svima bude lepo. 

Prosto čovek ne zna gde će i šta će da radi sa celaaa 4 slobodna dana!

I onda se razlete svi. 

Booking se usijao od rezervacija, instagram od reklama...

Divčibare nisam nikad posetila. Zamislim da nađemo smestaj u Valjevu sa spa sadržajima pa da sutradan obiđemo Divčibare. Znači, kombinacija opuštanja sa penjanjem na planinu. 

I ne beše loš na fotkama hotel koji sam gledala, ali se spa posebno naplaćivao, 1800din. po osobi čini mi se na 2h. Otpada. 

Iz Vrnjačke banje mi na instagramu jave da su im 2 noćenja 390E!

Au rođaci...

Pa jel sutra postoji?

Pa jel moguće da smo postali toliko ALAVI? 

Toliko me gramzivost naših ljudi iznervirala da umalo nisam odustala od svega. 

Ali...ćerka ima društvo u Bg-u, voli Bg (vrlo razumljivo s moje tačke gledišta) pa se svojski potrudila da pronađe neku ok varijantu a blizu njenom voljenom gradu. 

Pored raznih privatnih spa apartmana u zgradama S Club u Jakovu je zadržao prihvatljive cene. 

Sa onim Genius popustom na bookingu 2 noćenja za nas troje (sin nije mogao sa nama) iznelo nas je 13000 sa svim taksama. U cenu su uključena 2 doručka i spa centar kad god i koliko god smo hteli. 

Joka se odlučila za smeštaj u bungalovu, to joj se više svidelo a i meni su drvene varijante totalno prihvatljive za odmor. 

Check in je nesto kasnije, u 14:30, ali smo zamolili da to bude bar pola sata ranije. Javili su nam da nije problem. 







Iako je na bookingu bila milion jedna fotografija nekako sam stekla utisak da je sve daleko manje...A nije. I bungalova nema 3 kako sam pomislila već toliko da sam bila sama tačno bih se vrtela ko zna koliko dok ne nađem našu.

U trenutku kad smo se odlučile za takav smestaj znala sam da će odlazak i dolazak do spa centra biti malo cimanje ali nas je vreme lepo iznenadilo tako da smo i u tim šetnjicama uživali. Ali ako rezervišete bungalove u baš hladnim danima a imate na umu korišćenje spa centra budite spremni i na slojevito oblačenje i šetnjicu 😊

Opasno mi se svidelo i što su sve vreme puštali muziku u dvorištu. 

Tobogani su...pa moglo bi se reći, svetski. 

Spa centar im jeste manji. Sadrži jedan đakuzi, saunu, tursko kupatilo, slanu sobu i 2 tepidarijuma od kojih jedan nije radio. 
Ali su oni sa zakazivanjem termina nekako uspevali da kontrolišu situaciju.



Jedina mini zamerka jeste čistoća u spa delu. Kapiram da i ne mogu da stignu da čiste od gostiju ali je đakuzi kad smo po drugi put prvog dana zakazali u 22h bio prepun dlaka...
Jeste bezveze. Al`šta mi teško da odvojim 5 min. i očistim šta se očistiti može...

Nadam se da su sa hemikalijama u vodi stajali kako treba. 

Lično mi je slana soba najviše prijala. 

Drugog dana smo spa zakazali posle doručka. Restoran im je ok. Doručak takođe. 

Možda nedostaju one male oznake za recimo urnebes koji je ljut, koji nije i tome sl. 

Za sam izbor namirnica za doručak nemam ama baš nikakvu primedbu. 

Doplata za doručak/večeru je 1500din. 

Objektu po mom mišljenju nedostaje zatvoreni bazen. 

Prilikom rezervacije spa termina birate da li želite peškire ili bade mantile. 

Mi smo naravno porodično opsednuti fotografijom a naši bade mantili su crvene i roze boje. 
Zamislila sam fotku u BELOM bade mantilu sa čašom i flašom šampanjca. 
Svi bade mantili su im tada bili na pranju. 
Uzeh beli peškir, šta ću. 
A on malčice kratak. 
I za mene i za moje godine. 
Al`fotka i boje na njoj - vrh! 

Neću da je postavljam ovde, čisto da objasnim i tu situaciju. Šta god da ste zamislili svakako ponesite svoje bade mantile. 

Nismo planirali nigde da idemo ni drugog dana (Joka je naravno tokom popodneva uživala u svetlima velikoga grada a ja ponosna na njeno snalaženje generalno), ali ako vas put nanese tamo, salaš Stremen vam je blizu. Mi smo dan odvojili za fotkanja, šampanjac, odmaranje i stavljanje maski za lice. 

Što se cena masaža tiče zapamtila sam da je najniža cena 2500din. - masaža leđa.  
Prve noći nam je bilo malčice hladno. A i borili smo se za jedno usko ćebe pošteno i cele noći. Joka je na spratu imala 2. 
Zamolili smo na recepciji za dodatno ćebe a i devojke koje održavaju sobe rekoše da će da zatraže da malo pojačaju grejanje. Posle toga je bilo top!

Drugog dana smo poučeni iskustvom spa zakazali u 19h...tad nas je sačekala mala gužva ali ništa strašno. 

Jedna od lepših stvari im je i kasni check out, tek u 11:30, tako da smo i trećeg dana opuštali mišiće u spa centru, stigli na doručak bez cimanja i na vreme se oprostili i napustili objekat. 

Na bookingu smo ih ocenili sa 9. Pošteno. 

Нема коментара:

Постави коментар