Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

9. 4. 2016.

Hotel Imperial Timisoara ***

                                         
Suprugu sam pokazala mapu hotela, on je bacivši pogled kao već znao gde se tačno nalazi...a budući da smo Temišvar već posetili, ja mu (naivna) poverovah.
Međutim, kad smo stali a bez mape u rukama, ispred velikog tržnog centra u Temišvaru i pitali prolaznike za ulicu sa rezervacije, nije se činilo da ćemo ga lako naći. Slobodno mogu reći da nas je poslužila najviše sreća, dobro, bilo je tu i intucije, te do hotela stigosmo za nepunih desetak minuta. I generalno ga nije teško naći iako nije blizu centra.
Zašto sam odabrala baš Imperial? Planirala sam da decu i supruga iznenadim dočekom za Novu godinu baš u Temišvaru a oni su imali u ponudi sobe u crveno-beloj kombinaciji. Šta bolje asocira na novogodišnju noć ako to nije crvena boja? Prilikom rezervacije preko bookinga prvo sam kontaktirala hotel i zamolila ih da dobijemo baš apartman sa fotografija. Obećali su da će biti tako i nisu nas izneverili.
I nije bilo skupo. Našli smo parking mesto u dvorištu, ali smo isto i izgubili po povratku sa dočeka. Dvorište se već napunilo automobilima najviše iz naših krajeva, no, parkirali smo se preko puta na deo ulice koji smo i videli iz apartmana.
Devojka na recepciji je bila ljubazna, malo su se suprug i ona teže razumeli oko večite dileme: thousand ili hundred, ali smo već za par sekundi bili u prelepom apartmanu.
Naša od dečije sobe je bila pregrađena vrlo zanimljivim zidom, zapravo najinteresantnijim rešenjem koji sam imala prilike da vidim. Taj deo zida je podsećao na haljinu i oko njega su se deca vrtela narednih pola sata.
Bile su tu i crvene zavese i deo posteljine, kupatilo je jedino bilo u narandzastim tonovima ali je i ono bilo svakako fino. I najbitnije, sve je bilo čisto.
Spremili smo se za izlazak i doček Nove 2016. i izašli iz hotela.
Po povratku bilo je tu otvaranje paketića, slušanje naših pesama, bio je dobar i wifi signal.
Ujutru smo imali prilike da bolje pogledamo salu za doručak. I meni je delovala doduše, nešto manje od većine sala/restorana ali je bila elegantno uređena. Utisak da vrlo vode računa o svakom detalju, nije me napuštao. Izbor hrane za doručak takođe je bio dobar. Tu je bio i tv na kome su se vrtele muzičke numere, sve u svemu, baš prijatan ambijent.
Hodnici su ukrašeni maskama i perjem koje podseća na Veneciju.
Nešto kasnije, sa mladićem na recepciji smo razmenili najlepše želje za Novu godinu i zadovoljni krenuli dalje...
Naše preporuke za ovaj fini hotel sa ljubaznim osobljem.

Нема коментара:

Постави коментар