Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

14. 3. 2021.

Kosa.Nokti.Obrve.Trepavice.

 


Neko bi rekao da nisam baš kompetentna da dajem svoje nazovi osude na temu aktuelnih pojava jer gotovo da nema mnogo toga što probala nisam. 

Drogirala se nisam. Jedino. 

Pa opet, ćerka mi ima 12 godina. Raspolaže i šminkom i nekim plastičnim noktima...I da, mislim da kompetentna jesam. 

Kosa. U periodu svoje mladosti promenila sam sve dužine i boje, od gotovo bele do zift crne. Od ultra kratke do kose nešto tek preko ramena. 

U svojim srednjim godinama nisam odolela super afro-kikicama (oobožavam kompletan afro stil). 

Perike su mi pomalo jezive mada i njih sada ima tooliko dobrih, sa loknicama, višebojne itd..Jesu izazov. 

U nekim varijantama sam uživala više, u nekima manje, eksperimentisala sam i opet bih sve ponovila. 

Ćerka mi ima divnu, baš divnu kosu. Volela bih da je čuva i ima što duže. Ako odluči jednog dana da je promeni, to je skroz ok. 

Nokti. Nisu mi jaki. Nisu nešto ni slabi. Stavljala sam one produžetke li, ojačanja, kako ih već zovu u nekoliko navrata. Upoznala sam tom prilikom i ženu koja iscrta na mojim noktima bukvalno sve što zamislim. I to je talenat koji izaziva moje divljenje. 

Ipak, ne mislim da takve nokte treba imati stalno. Ne zato što sam pobornik prirodnih stvari jer se iz priloženog vidi da to i nisam (mada naginjem) , već zato što kako se oštete moji nokti posle toga, u većoj ili manjoj meri dešava se isto i kod ostalih žena. A zašto bismo u tolikoj meri uništavale i taj deo sebe? 

Kad poželiš stavi, nek budu i veliki i mat ili sjajni, špicasti, četvorougaoni, kakvi god ali voli i svoje koje već imaš. I neguj ih koliko možeš. 

Obrve. Otišla sam na to japansko iscrtavanje pre par godina. Promena kad imate blede i slabe obrve bude sjajna. Mana je to što i to tetoviranje bledi. A kad izbledi nama, ženama svetle puti, ostaju oivičene ivice crvene boje. 

Dobro da ne ostaje ona stara tatu plava boja. To bi bilo...uh.

I onda ponovo. U medjuvremenu se menjaju tehnike. Ako si radila staru ne možeš novu i tako sve neke nazovi komplikacije. 

Pre neki dan kupih kanu za crtanje obrva, 300din. Nemam još petlju da je stavim al' desiće se i to.

Dakle, ok je mislim dodati, ofarbati nešto što vam nedostaje...ukoliko to u velikoj meri ne oštećuje to što već imate. 

Trepavice. Imala sam ih više vrsta, oblika i veličina. Naravno da i lepljenje veštačkih ošteti vaše prirodne. A kad nemate veštačke toplo preporučujem ricinusovo ulje na vaše pred spavanje. 

O silikonima neću.

Hajde da ne pustimo decu da čuju, misle i veruju da je ok biti druga Jelena Karleuša.     Jer nije ok. 

...da je ok stalno imati veštačke kose, trepavice, obrve, nokte i svašta nešto još...

...jer verujem da U SVEMU TREBA IMATI MERU.

U suprotnom, kad poskidate sve to nećete se svideti ni sami sebi a kamoli drugima. 

Hajde da više volimo sebe kakve jesmo. I da se bojimo, dodajemo, nalepimo ali sve sa MEROM i bez oštećenja onoga što nam je priroda već podarila. 

Jovana, voli te majka najviše na svetu <3


Нема коментара:

Постави коментар