Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

5. 7. 2020.

Vikend od 500km I deo


Neke stvari je bolje odmah zapisati.

Neke nije.

Ova priča spada u prvu kategoriju. Nije zapisano ni slovo u hodu. A trebalo je.

Sada se tih 500 pređenih kilometara za dva dana guraju bez ikakvog reda negde u hipokampusu.

U poslednje vreme muž je zadužen za biranje lokacija. I mi mu verujemo. 

Ja sam standardno zadužena za odabir smeštaja. Ne znam dal' mi veruju. 

Ali im uglavnom bude fino. 

Deca su zadužena da uživaju.

Prelistala sam dosta fotki apartmana u Golupcu i okolini dok ne nađoh onaj pravi. 
Problem je bio što je već bio bukiran za taj vikend. Eh, tuge. Pa, ništa. Pomerismo mi naše planove za sledeći. Nazovem ja vlasnicu, kad eto ti sad, taj apartman za četvoro zauzet beše i za taj sledeći vikend. Uh. Objasnim ja sve naše želje i nadanja utkane baš u te smeštajne jedinice. Pogledam apartman za troje i dođemo do zaključka da se mi ovakvi možemo skockati i u njemu. I molim lepo. 

Pritom je taj GOLD apartman imao i dzakuzi. I stvarno je gold :) Nije specijalno veliki, ali je sve uređeno sa stilom. Na prvu me je već kupio natpis iznad kreveta, fotka odatle mi je još uvek fb profilna, pa vi procenite...



Tu je odličan i prilagođen natpis u kuhinjskom delu koji je takođe dobro opremljen. 



Terasa je mala ali rekla bih, sasvim dovoljna za troje. Pogled puca na jednu od centralnih ulica. 


I dzakuzi...Žao mi je što ne opalismo jednu fotku za uspomenu u mraku sa svim diznama i lampama u boji...Kultura nas je valjda, sprečila. 

Ćerka vlasnice sa odličnom frizurom , pri našem dolasku a budući da su ostala dva apartmana bila trenutno prazna, imala je želju i njih da vidimo. I jesu lepi zaista. I verodostojni svim fotkama na sajtu.
 

Sam ulaz i deo recepcije takođe ima svetski šmek. 




I da zaključim, sve naše preporuke za smeštaj u Golupcu idu apartmanima - Mom's house. 

2 коментара:

  1. Veruj mi svaki put uzivam dok citam opis tvojih,to jes vasih destinacija.Pa,se pitam dali su cene pristupacne?

    ОдговориИзбриши
  2. Veliko hvala. Cena ovog apartmana je bila 40e. Ukoliko se interesujete baš za ove apartmane najbolje je da cene ispratite direktno na njihovom sajtu. Ukoliko ste pak mislili na ceo vikend...sve ukupno je iznelo oko 200, 250e. Upravo se spremam da napišem nastavak i šta smo sve to videli i doživeli za tih 250e. Nadam se da ćete i dalje uživati :)

    ОдговориИзбриши