Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

19. 4. 2012.

Katerini

Katerini je lep grad na 50 km od Soluna, svega 6 km udaljen od mora. U njemu ima mnogo kafica, restorana i raznih radnji od supermarketa pa sve do prodavnica suvenira.



Grad je dobio ime po svetici Katarini Aleksandrijskoj iz 4. veka. Ovo ime dobio je po osnivanju posle 1912. godine, kada je ovo podrucje pripalo Grckoj.
Nalazi se na autoputu Solun-Atina, u primorskoj ravnici planine Olimp.


Rekla bih da je omiljeno letovaliste nasih turista. Do ovog mesta mozete stici lokalnim prevozom, ukoliko ste recimo odseli u Paraliji ili Olimpic beach-u, prevoz uopste nije skup. 
Ono sto ovaj grad cini posebnim i zbog cega i pisem o njemu jeste PREDIVAN PARK 









sa vodopadima, fontanama i raznovrsnim zelenilom. Ukoliko volite zelenilo, parkove i vodopade ovo je pravi raj za vas. U lepoti parka zaboravite i na vreme. Narocito ako povedete decu. Ja sam u obilazak parka krenula sa sinom u besprekorno dugoj haljini. U parku se nalazi mali mostic a buduci da deca uvek idu pored same ivice poletela sam ne bi li sina uhvatila za ruku da ne padne slucajno. Ali...kako potrcah, zgazih na rub haljine , pala sam ja nasred mosta i na radost ostalih turista u parku!:) Uuuu,sto je to bio pad! Za medalju! Celom duzinom! Dakle, ukoliko krenete sa decom u obilazak ovog divnog parka ne nosite duge haljine i visoke potpetice!
U parku su i nezaobilazne ljuljaske, tobogani za decu i golubovi koji sve to prate.

Нема коментара:

Постави коментар