Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

12. 4. 2012.

AQUA PARADISE

Štooo ja volim Aqua parkove! A što se plašim da se spuštam niz te tobogane!:)Znam...''malo'' sam kontradiktorna. Zapravo najviše volim te male kule, to šarenilo pomešano sa pljuskovima vode na sve strane. Taj poseban svet u malom napravljen za najludju zabavu na vodi! Moju ljubav prema istim deli i moj sin (a mislim i deo straha)
Nama letovanje jednostavno nije kompletno ako ne posetimo neki od aqua parkova. U Bugarskoj smo se odlučili za aqua paradise u Nesebru. Sin i ja krenusmo ka ulazu, suprug je zastao da nas fotografiše i eto ti bus iza njega odjednom! Razmahala se ja rukom 




da krene napred i da ce da ga udari bus ali on je rešio da napravi dobru fotografiju ne shvatajući o čemu pričam... Uglavnom, živi i zdravi udjosmo unutra. A unutra-lepote. Sve šareno-plavo-šareno i visoko.



Za decu oslikani raznorazni likovi iz bajki, zanimljivi tobogani, vitezovi, lutke i mačevi.


Suprug je oborio rekord u brzom svlačenju i dok sam se ja okrenula u potrazi za slobodnim mestom, on se već spuštao niz jedan od tobogana! Ja ne znam tačno nazive tih visokih vragolija ali se sećam da sam posle jednog spusta u bazen pala sa ogromnim bolom na butini i jos većoj modrici koja je tek sutradan dobila na punom izgledu. Tu je i totalno zatvoreni tobogan u kome sam se osećala tako klaustofobično.



I pored svih lepota od tobogana odlučila sam da ostatak dana provedem na ležaljci ili pored malih bazena da pomognem sinu u borbi sa malim toboganima i malo većim strahovima.
Samo je suprug bio hrabar. Do kraja! Odlučio se za najveći izazov-tzv. cunami! Spustio se i zaradio finu ogrebotinu tik pored oka! Nije ni njemu samom baš bilo jasno sta se tačno dogodilo:)) Možda bih se tada i više smejala da nisam već postala reš crvena budući da moj svetao ten ne moze dobro da zaštiti ni dečija krema sa najvišim faktorom zaštite,a veći deo sam provela pored banzenćica za decu.
Napustili smo aqua paradise kao tri ranjenika. Jedan sa ogrebotinom ispod obrve, drugi totalno iscrpljen (zaspao na putu do sobe) i jedna reš crvena sa modricom na butini. Pa ipak, bilo nam je lepo i opet bismo zavirili u taj čarobni svet visina,šarenila i adrenalina.



Нема коментара:

Постави коментар