Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

16. 7. 2017.

Marlin Inn Resort 4 stars, Hurgada I deo


Način na koji su užurbano pomerili rampu ispred hotela videvši naš bus i način na koji je čika u žutoj majici insistirao da sve naše kofere ponese on sam, obećavao je lep boravak u njihovom hotelu.

Iznenadih se i velikim fascinantnim holom. I dok nas je suprug prijavljivao na recepciji a ja najmilijima javljala da smo stigli, osoblje hotela je već ispred nas držalo piće dobrodošlice.
Zaboravismo i da nam je avion kasnio bukvalno ceo dan. Umesto na doručak stigli smo na kasnu večeru. Ukrašeni restoran sa egipatskim simbolima sam već videla na fotkama pre puta pa ipak je drugačiji osećaj kad ste tu tik pored svega i unutar svega toga.

 Uplatili smo all inclusive uslugu a davanje bakšiša se u Egiptu podrazumeva.
Ušli smo u sobu i raspoloženje mi je malo splaslo. Bile su tu kožne fotelje, lep sto, ogledala, lampe, ali kreveti su nam bili poređani kao u onoj priči "Zlatokosa i tri medveda", samo je nas bilo četvoro :)




 Kada sam sredila stvari i kofere ugurala u neke medjuprostore, bilo je mesta za hod po sobi, ali sam se još uvek dvoumila da li sa prvim jutarnjim zracima posetim recepciju i zatražim drugu sobu.

U tome su me sprečile dve stvari.

Prva je pogled na more sa terase, ali ne onako sa strane već pravo i direktno ;)

Ispred su nizovi apartmana koji su trenutno u fazi obnavljanja ali nimalo nisu ometali pogled ka moru.

Na vidiku je uvek bio i neki zanimljiv brodić...

A druga stvar je što mi je suprug rekao da smo malo duže čekali ključ jer su ubacivali četvrti krevet, pa pomislih da nema smisla da se bunim.
U kupatilu je lavabo bio veliki i dovoljan za celokupnu kozmetiku ali je kada bila dotrajala i u stanju haosa, toliko da nije ni bilo svrhe prijavljivati za ponovno čišćenje i tome sl. Tuš kabina bi bila daleko bolje rešenje.

Sutradan krenusmo ka hotelskoj plaži i desi se LJUBAV :)

Нема коментара:

Постави коментар