Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

8. 8. 2012.

Roštiljijada

Ovo je tradicionalna manifestacija koja se u Leskovcu održava već dugi niz godina. Sam grad je poznat po pravljenju specijaliteta sa roštilja te je nekako bilo po prirodi stvari i normalno da se jedna ovakva manifestacija održava baš u Leskovcu. 




Roštiljijada traje 7 dana i pravi je užitak za sve ljubitelje roštilja. U centru grada glavna ulica bude zatvorena za saobraćaj i na njoj budu poređane tezge sa svim mogućim specijalitetima sa roštilja ali pored toga, mogu se videti i razne igračke za decu i suveniri. 


Skoro svaka tezga u prostoru iza nje, ima svoje stolove, poneki i svoju pevačicu ili pevača. Tako da se ulicom prepunom dima mogu čuti i razni zvuci narodnih pesama. Dakle, za one koji vole da slušaju narodnu muziku i jedu roštilj, neće da pogreše ako dođu u Leskovac u vreme Roštiljijade. 

Uveče nastupaju razni estradni umetnici na bini koja je za tu svrhu postavljena u samom centru grada. Do autobuske i železničke stanice je jednostavno stići. Na roštiljijadi sam bila 4, 5 puta, videla dosta turista iz inostranstva između oblaka dima ali ne i mnogo leskovčana koji čini mi se iz godine u godinu sv više bojkotuju ovu manifestaciju. 



Ako im dođu gosti iz drugih gradova tih dana, da, tada se moraju prošetati gradom ili izaći uveče na neku svirku.. Inače, mnogi sa kojima sam razgovarala, ne vole je. Moj suprug je i dalje obožava. Tada se pravi i najveća pljeskavica u pokušaju da se obori Ginisov rekord.

Нема коментара:

Постави коментар