Translate

...a ja belim svetom rasuh život ceo;
I na obalama gde je večna plima,
I u svakom gradu, svakom mestu, ima

Po kap moje krvi i mog srca deo...M.R.

8. 4. 2012.

Slantchev Briag

Imala sam utisak da je Suncev breg najglamuroznije letovaliste u Bugarskoj. Nalazi se 35km od Burgasa. Ima zaista mnogo hotela, restorana, barova, nocnih klubova i diskoteka. Sa vozicem mozete stici sa jednog kraja na drugi kraj plaze. Mislim da je Suncev breg najverovatnije i najskuplje letovaliste u Bugarskoj. 









Ali, ipak, gradski prevoz je jeftin i cest. U centru se nalazi pesacka ulica sa mnogo malih prodavnica. Tako je i jedna prodavnica prepuna sitnica napravljenih od stakla 



ostala u ''zivom'' secanju.
Plaza je duga fantasticnih 8 km i siroka 40m! Voda je cista a more ponekad zna da bude i nemirno, talasi ogromni te su i ceste zabrane ulaska u vodu od strane spasilacke ekipe. Pesak je prelep, mekan i zlatan.
Ipak, ono sto je mene fasciniralo jeste ulica prepuna slikara! Nigde nisam na jednom mestu videla toliko slikara i njihovih prelepih slika.
More, plaza, hoteli...mozda mi jednog dana i isceznu iz secanja ali slikari nece, sigurna sam.



Нема коментара:

Постави коментар